GRWM Day with friends | Collab w/ Jelena


Pozdrav svima i dobrodošli natrag na moj blog.Za danas sam vam spremila jedan collab sa Jelenom sa bloga Chelchie i ako dolazite sa njenog bloga drago mi je što čitate ovo.Pogledajte i post na njenom blogu.Danas radimo GRWM vezan za dan sa prijateljima a na Jeleninom blogu imate GRWM vezan za prvi dan škole.I da,hvala HEJ časopisu što se pridružio našoj kampanjiNadam se da će vam se svideti,ostavite svoj komentar i pridružite se blogu!

Make up
Sigurna sam da znate da sam ja jako jednostavna što se tiče šminke i da nikada ne volim da preterujem tako i u ovom slučaju.Izdvojila sam vam prizvode koji će upotpuniti vaš izlged i nadam se da će vam se svideti.

Garnier BB krema 
BB krema je nešta što je jako dobro i pošto je vreme kod mene veoma nestabilno sada je mogu nositi i spokrivenost je odlična!

Eyeshadow 
Za današnji make up odlučila sam se za jednu paleticu koja je predivna i jako lagana.Odlučila sam se za roze boje koje su malo veselije i nanosim ih četkicom.Nanosim prvu nijansu preko celog kapka i dobro je izblendam sa četkicom da ne bi ostala onako gruba.

Essence XXXL longlasting lipgloss 
Odlučila sam se za Essencov lipgloss koji je u nežnoj roze nijansi i ostaje dugo na usnama.Mogu vam reći da predivno miriše.Ovaj je u nijansi 15 Coral mousse.

Avon infinitize maskara 
Da moje trepavice dobiju it efekat naravno koristim svoju omiljenu maskaru koju sam vam spomenula jedno hiljadu puta.Jednostavno uz nju ne treba da brinete hoce li se razliti jer traje ceo dan.

Little Black Dress by Avon
Nisam mogla a da vam ne spomenem parfem koji ja stalno koristim a to je Little Black Dress parfem od Avona koji odlično miriše i traje ceo dan.Uzela sam ovu malu bočicu još pre par meseci i još traje.

Outfit 
Za danjašnji look odlučila sam se za dugu plavu suknju koja je jako lagana,običnu belu majicu i All star patike koje obožavam kao što znate.Odlučila sam se za suknju jer već imam dva outfita u kojima sam u farmericama i želela sam neku promenu.


Šta mislite o ovom postu?Ostavite mi komentar i pogledajte i Jelenin blog ♥

CONVERSATION

37 коментара:

  1. Odličan post!Drago mi je što smo uradile collab!♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! <3
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Koristila sam Garnier BB kremu i okej je. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post.Lip gloss koristim i savrsen je. <3
    Odlicna si <3

    Novi Post :http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post!Outfit i sminka mi se bas svidjaju!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super su mi starke i suknja! :D


    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Kao što sam i na Jeleninom postu napisala, jako mi je drago da još uvek postoje blogerke koje su spremne na ovaj vid saradnje, što je dokaz da su ovde iz ljubavi prema pisanju postova! Na žalost, na njenom postu sam zaboravila da komentarise njenje fotografije koje su mi se dopale, ali ipak je preovladala moja sreća zbog ovog collaba :)) Tvoje slike su mi se dopale. Ova suknja je baš u mom stilu, izuzetno mi se sviđa. Što se tiče BB kreme, nisam ljubitelj iste, ali ako je neko voli ja to postujem i drago mi je zbog toga! Sve u svemu, obozavam vas.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post!<3

    /elliesworldoffashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Great post my dear!
    Would you like to follow each other? Let me know
    If yes, follow me on GFC and Google+ and I'll follow you back!
    Kisses
    girl-with-passion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post ♥
    Sviđa mi se što ne pretjeruješ sa šminkom ♥
    Gdje si kupila paletu sjenila?Ako znaš ima li je u Hrvatskoja?
    Želim ti lijep nastavak dana ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/
    XoXo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam da li ima u Hrvatskoj možeš pogledati u kineskoj robnoj kući jer je ovo neka kineska marka :)

      Избриши
  11. Super post, baš ti je super blog!
    Sviđa mi se, zapratila sam te. ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Kolikoo ti imaš predivan blog! Svaki put kad ga otvorim ne mogu se prestati diviti! Predivnoo! I da, super post naravno, kao i svaki. :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post! Jako si lijepo sve opisala. Sviđa mi se suknja. Vidi se da imaš stila. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  14. Predivan post!
    Slike su predivne, a outfit me ostavlja bez riječi.
    Majica je jako kull i baš paše sa slatkom suknjicom, a i tenisice su preljepe.<3

    ОдговориИзбриши
  15. Preedivan post.Prelijep dizajn na blogu,samo nastavii tako..

    Mozes me zapratiti,ako zelis.

    https://macadamialover.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  16. Love this makeup and I bet it looks so good on you <3
    I followed you so can you please follow me? Big kisses
    Starlight make-up


    ОдговориИзбриши
  17. Wonderful post, love it! :)
    Follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odličan post! Ja sada prvi puta vidim ovo sjajilo za ustaa,ali boja mi se presviđa :D ,Outfit je također jako lijep i svakako nešto što bih i ja nosila.Odlična si!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  19. And while warnings approximately their Paravex Male Enhancement cardiovascular health may not suggest a great deal to men who could choose wings and beer whilst looking football in a sports activities bar over training for a triathlon, these identical guys may also take be aware once they examine that the more order of fries may be the cause .For more ==== >>>>>> http://t-rexmuscleadvice.com/paravex-male-enhancement/

    ОдговориИзбриши
  20. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts
    Tropika Club Magazine – Get the latest scoop on beauty, wellness, eats and all things Singaporean


    Tropika Club Deals is ideal for customers who want to discover the best deals without having to commit to a specific appointment date and time. Deals allow customers to buy vouchers and coupons in advance and to arrange the appointment directly with the merchant or business. Customers can also buy vouchers as gifts or to use for the future.

    Tropika Club Bookings is ideal for customers who want to see the full selection of a merchant or business. Customers can search by merchant or service categories and then choose from a full range of service offerings. Customers can also see if there are any off-peak discounts for the selected service(s). Customer will book the appointment for the specific date and time.

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning Singapore male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. We also cover local Singaporean content under City. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. This features the Top 10 rankings for your beauty and wellness salons based on the various regions in Singapore. Tropika Club Deals brings to you great deals and offers from our merchants in the form of amazing discounted vouchers and codes. In addition, enjoy cashback as much as up to 5% for each purchase you make, regardless of the amount you spend. Think Cashback. Think Tropika.
    "

    ОдговориИзбриши

Back
to top